Alle nordmenn ute

I nattens åttendedelsfinale ble lag Strul, med nordmennene Boye Brogeland, Geir Helgemo, Tor Helness og Erik Sælensminde, slått ut av turneringen. De tapte med 45 IMP mot lag Grue. også Monaco Z (med Pierre Zimmermann som kaptein), som var førsteseedet i turneringen, røk ut av var seedet som nummer 1, røk ut etter å ha tapt med 64 IMP for lag Deutsch.

Kvartfinalene i Vanderbilt blir vist på BBO fra klokken 18.00 norsk tid.

Annet nytt

Lagfinalen spilles på Storefjell i pinsen

Les artikkel

Fulltegnet Spring Fours i Bristol

Les artikkel

NM for damer og veteraner

Les artikkel

Mott-Smith Trophy til Andresen-Hoftaniska

Les artikkel