Bridge i Monaco

Geir Helgemo og Tor Helness flyttet fra Norge til Monte Carlo for cirka ett år siden. Grunnen for flyttingen var en gullkantet avtale med den sveitsiske sponsoren Pierre Zimmermann. Zimmermann har skaffet seg et lag bestående av verdens kanskje to beste par; norske Helgemo–Helness og italienske Fantoni–Nunes. De skal alle spille med det monegaskiske flagget på brystet.

VM starter i Nederland på lørdag, og for å spisse bridgeformen til Transnationals, har Zimmermann invitert ti lag til Monte Carlo. Transnationals spilles den siste uken av VM og er en sterk åpen turnering som Zimmermanns lag har vunnet de to siste gangene. Flere av våre norske toppspillere skal også delta i Transnationals.
1

Annet nytt

Lagfinalen spilles på Storefjell i pinsen

Les artikkel

Fulltegnet Spring Fours i Bristol

Les artikkel

NM for damer og veteraner

Les artikkel

Mott-Smith Trophy til Andresen-Hoftaniska

Les artikkel