Finurlig spill fra NM for dame- og veteranlag

NM for dame- og veteranlag ble spilt på Lillehammer 5. og 6. mars, med henholdsvis 14 og 10 lag. I dameklassen ble det seier til "Is og Brus" som besto av to tredjedeler av damelandslaget (Ann Karin Fuglestad, Marianne Harding, Torild Heskje og Gunn Tove Vist). I veteranklassen gikk "Nord og vest" (Paul Bang, Tor Bakke, Asbjørn Kindsbekken, Peter Marstrander og Jan Trollvik) til topps.

I Ukens spill ser Kristian Barstad Ellingsen nærmere på en svært interessant spilleføringsoppgave fra disse turneringene.

Annet nytt

Lagfinalen spilles på Storefjell i pinsen

Les artikkel

Fulltegnet Spring Fours i Bristol

Les artikkel

NM for damer og veteraner

Les artikkel

Mott-Smith Trophy til Andresen-Hoftaniska

Les artikkel