Misbrukte muligheter i OL-kvaliken

Nylig ble det avgjort hvem som skal representere Norge i dameklassen og åpen klasse i World Bridge Games. Turneringen, bedre kjent som Bridge-OL, spilles i Buenos Aires, Argentina fra 22. oktober til 5. november.

Ukens spill er fra første finalesesjon i OL-kvaliken, der det var muligheter til å bete en utgang ved alle fire bord, men bare ett par fikk med seg beten.

Erlend Skjetne har skrevet om spillet.

Annet nytt

Lagfinalen spilles på Storefjell i pinsen

Les artikkel

Fulltegnet Spring Fours i Bristol

Les artikkel

NM for damer og veteraner

Les artikkel

Mott-Smith Trophy til Andresen-Hoftaniska

Les artikkel