Nordmenn spiller for Angelini i Champions Cup

Fra torsdag 11. til søndag 14. november spilles bridgens svar på Champions League i Izmir i Tyrkia. Kvalifisert for turneringen er serievinnerne i de ti landene som gjorde det skarpest under sommerens EM i Ostende. I tillegg har vertslandet (Tyrkia) en fribillett, og det samme har den regjerende mesteren (Angelini fra Italia).

Den skuffende 14. plassen i EM gjorde at Norge ikke fikk med noe lag til Champions Cup denne gangen. Det er likevel tre nordmenn på plass i Izmir, Boye Brogeland, Geir Helgemo og Tor Helness, som skal spille på lag Angelini sammen med Francesco Angelini, Fulvio Fantoni og Claudio Nunes.

Champions Cup starter i dag klokka 16.00 norsk tid, og turneringen kan følges direkte på BBO.

Annet nytt

Lagfinalen spilles på Storefjell i pinsen

Les artikkel

Fulltegnet Spring Fours i Bristol

Les artikkel

NM for damer og veteraner

Les artikkel

Mott-Smith Trophy til Andresen-Hoftaniska

Les artikkel