Vil du være med i nytt tv-program?

BIN fikk en nylig en mail fra Viasat 4;

"Vi er på jakt etter oppegående spill- og strategiinteresserte mennesker i voksen alder til et nytt tv program som skal gå på Viasat 4. Jeg lurer på om dere har noen medlemmer eller vet om noen i bridgemiljøet som kunne vært interessert i en litt annen type spillopplevelse? Vi ser etter damer og menn i alle aldre, det viktigste er at de liker og spille og gjerne er litt artige og utadvendte."

Om du ønsker mer informasjon, bruk linken.

Annet nytt

Lagfinalen spilles på Storefjell i pinsen

Les artikkel

Fulltegnet Spring Fours i Bristol

Les artikkel

NM for damer og veteraner

Les artikkel

Mott-Smith Trophy til Andresen-Hoftaniska

Les artikkel